вторник, 5 апреля 2016 г.

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის მთავარი თემა
ძველი ჩინეთის ფერწერა

სწავლების საფეხური
დაწყბითი

მოსწავლეთა პროფილი
34

გაკვეთილის მნიშვნელობა
გაიგებენ რა დანიშნულება ჰქონდა ჩინეთის დიდ კედელს
რომელ ქვეყანაში შეიქმნა ფაიფურის პირველი ნაკეთობები
რას წარმოადგენდა აკრძალული ქალაქი

გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
ძველი ჩინეთი ფერწერის ჟანრული თავისებურებების განობა.ფანტაზიის, შემოქმედებითობის, პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გავითარება.
სივრცის გამოსახატავად იყენებენ ნახევარ ტონებს. თანამშრომლობს სხვებთან. საუბრობს ხელოვნების სხვადასხვა ნიმუშით აღძრულ განწობილებებზე.

წინასწარი ცოდნა
თემის შესახებ მცირედი ინფორმაცია, განვლილი გაკვეთილებიდან და ინტერნეტიდან.

შეფასების საგანი და პროცედურები
შემოქმედებითობა; თანამშრომლობა; საკუთარი აზრის დასაბუთება;პრეზენტაციის უნარის გამოვლინება; კითხვებზე ადეკვატური პასუხების გაცემა; წინა წელს მიღებული ცოდნისა და ახლის დაკავშირება.

სასწავლო მასალა და თექნიკური რესურსები
ინტერნეტი. სახელმძღვანელო. ფორმატის ქაღალდი. სახატავი მასალები.

გაკვეთილის მსვლელობა
  1. გაკვეთილის თემის გაცნობა;
  2. ეცნობიან სახელმძღვანელოში მოცემულ ილუსტრაციებს და თავიანთი ფანტაზიით ქმნიან პეიზაჟებს.
  3. სამუშაოს დასრულების შემდეგ, მოსწავლეები აწებებენ ერთმანეთის ნამუშევრებს და ემზადებიან პრეზენტაციისათვის. თითოეული ჯგუფის წევრები წარმოადგენენ თავის გრაგნილს.
  4. ინფორმაციის მოძიება ჩინეთის შესახებ ინტერნეტში ან ენციკლობედიაში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий